Cazare ALL INCLUSIVE la Venus - Mera Resort

Mera Resort

Locatie: Venus din Romania
de la All Inclusive zi/pers 2 zile | 1 noapte Transport Individual
Rezerva acum online

» CONTACT « 021.324.25.78


Localizare si descriere: Cel mai mare resort all inclusive din sudul litoralului te asteaptă cu cazare de 4 stele în hoteluri si vile, spa, cea mai mare piscină si zeci de atracții în fiecare seară. Situată în stațiunea Venus de pe litoralul românesc, Mera Resort te încântă cu o multitudine de servicii si facilități care, cu siguranță, te vor face să revii aici si în următoarele vacanțe. Despre Mera Resort întotdeauna îți vei aminti cu plăcere!

Vacanta all inclusive: Orice vacanță la Mera Resort include cazare, meniuri după pofta inimii cu ingrediente diverse si băuturi, acces la piscine si sezlonguri, băi de soare pe o plajă dedicată, locuri de joacă si activități cu animatori pentru copii, dar si divertisment, dansuri si muzică live în fiecare seară pentru cei mari. Pentru că vacanța All Inclusive are câte ceva pentru fiecare, plus distracție în orice moment.
Piscinele si plaja dedicată sunt punctele de atracție ale oricărei vacanțe - iar oaspeții nostri pur si simplu le iubesc! Cu sezlonguri, băuturi si gustări. Cu atmosferă relaxantă sau cu tobogane si atracții acvatice. Am pregătit toate elementele care completează o atmosferă unică si le-am inclus în experiența de vacanță All Inclusive de la Mera Resort.

Mera Resort SPA: Oaza ta de relaxare de pe litoralul românesc este chiar aici, la Mera Resort Spa, căci o vacanță cu adevărat odihnitoare înseamnă destinderea completă a tuturor simțurilor. Lasă-te ademenit de aburul cu miresme îmbietoare ale saunei si ale hammamului, răsfață-te în saloanele de masaj si înfrumusețare, revigorează-te în piscina interioară si destinde-te în sala de fitness dotată cu aparatură modernă si cu vedere la grădina Zen. Menține-ți atât trupul, cât si spiritul în formă cu o binemeritată vizită la Centrul Spa&Wellness Mera Resort din stațiunea Venus! Ai la dispoziție nenumărate soluții si tratamente, pentru relaxare si sănătate din cap până în picioare, pe parcusul unui întreg sezon.


Servicii All Inclusive:
- Piscine pentru adulti;
- Umbrele si sezlonguri la piscine in limita locurilor disponibile (alocarea sezlongurilor se face in ordinea sosirii la piscina);
- Parcare in limita locurilor disponibile;
- Parc de joaca pentru copii;
- Mini Aquapark pentru copii;
- Piscina pentru copii incalzita;
- Piscina cu tobogane acvatice - 3 canale;
- Teatru de vara pentru copii;
- Club animatie copii;
- Jocuri si concursuri adulti si copii (piscine, terasa);
- Animatori;
- Muzica live;
- Program artistic;
- Tenis de masa;
- Rummy;
- Internet WiFi;
- Pat bebe tip tarc la cerere, in limita disponibilitatii;
- Asistenta pentru excursii optionale;
- Beach bar all inclusive.

Servicii optionale (contra cost):
- SPA (piscina interioara cu cascada cervicala si inot impotriva curentului);
- Sauna finalandeza;
- Salina;
- Biosauna;
- Baie de vapori;
- Dusuri emotionale;
- Bazine kneipp;
- Bar piscina a la carte;
- Minibar in camera.

Servicii de masa all inclusive (in regim bufet, oferite la restaurant):
- Micul dejun se serveste zilnic intre orele 07:00-9:30;
- Pranzul se serveste zilnic intre orele 12:30-14:30;
- Gustarea se serveste zilnic intre orele 10:30-12:00 si 16:00-18:30;
- Cina se serveste zilnic intre orele 19:00-21:00;
- Apa plata, apa minerala, cafea si bauturi racoritoare oferite la restaurant si pe terasa intre orele 07:00-22:00;
- Vinul casei si bere la draft oferite la restaurant si pe terasa intre orele 11:00-22:00;
- Lichior, vermut, vodca, coniac, oferite la restaurant in timpul mesei de pranz (12:30-14:30) si cina (19:00-21:00).
IMPORTANT: Serviciile din ziua sosirii incep cu pranzul, moment in care veti primi bratara care va ofera acces la facilitatile resortului mentionate in pachetul all inclusive.
Check out-ul se realizeaza cel tarziu pana la ora 12:00 si presupune predarea cardurilor de acces si a bratarilor. Dupa aceasta ora nu va mai fi permis accesul la facilitatile resortului.


Conditii de plata:
a) 50% avans la rezervare;
b) 50% cu 15 zile calendaristice inainte de sosirea la hotel.

Conditii de penalizare in caz de anulare:
a) Prima noapte de cazare este nerambursabila, in caz de anulare dupa rezervare;
b) 100% din tariful achitat, pentru anulare cu mai putin de 7 zile calendaristice inainte de data de intrare in resort, pentru perioadele 15.06-30.06.2021 si 01.09-15.10.2021;
c) 100% din tariful achitat, pentru anulare cu mai putin de 14 zile calendaristice inainte de data de intrare in resort, pentru perioada 01.07-31.08.2021.
In cazul in care turistii isi micsoreaza durata sederii in timpul sejurului, ei accepta ca nu isi vor mai recupera sumele achitate reprezentant contravaloarea intregului sejur comandat initial.
In cazul neprezentarii turistilor la data precizata in rezervarea confirmata (no show), acestia accepta ca nu isi vor mai recupera sumele achitate reprezentand contravaloarea intregului sejur comandat initial. In aceasta situatie, sejurul va fi anulat.

Reclamatii:
1. Eventualele reclamatii privind calitatea si cantitatea serviciilor vor fi formulate de catre oaspete direct la sediul hotelului, numai pe durata sejurului, in maxim 4 ore de la constatarea neconformtatii reclamate.
2. Prestatorul/hotelul se obliga sa verifice justetea reclamatiilor si sa le solutioneze operativ chiar in momentul/ziua sesizarii, sau pe durata sejurului. Se va intocmi o nota de constatare si de consemnare a solutionarii, semnata de catre prestator/hotel si turist.
3. Reclamatiile vor fi luate in considerare numai daca sunt obiective, concret idendificabile si cuantificabile, iar eventualele restituiri nu vor depasi contravaloarea serviciilor achitate.
4. In momentul in care turistul va face publice reclamatiile cantitative sau calitatative neaduse la cunostinta prestatorului/hotelului, prestatorul/hotelul poate evacua turistul si isi rezerva dreptul de a folosi toate caile legale pentru a remedia si compensa daunele de imagine provocate.
5. Numai in cazurile in care reclamatia este transmisa respectand clauzele punctului 1, fiind pe deplin justificata si documentata, prestatorul/hotelul poate accepta rambursarea partiala sau integrala a valorii serviciilor reclamate ca necorespunzator prestate, agentia are obligatia de a trimite copii a intregii corespondente purtata cu clientul si a documentului care atesta efectuarea platii catre clientul care a pretins o rambursare.

Durata: 2 zile | 1 noapte    |    Transport: Individual   |    Masa: All Inclusive    |    Exprimare pret: zi/pers
 
Servicii incluse: Servicii neincluse:
  • Cazare cu All inclusive;
  • Taxa de statiune: 5 lei/persoana/zi (pentru toti turistii cu varsta peste 18 ani).

Nota:

Tariful este valabil pentru cazare 1, 2 nopti.
Cazarea se efectueaza incepand cu ora 16:00, iar eliberarea camerelor se realizeaza pana cel tarziu la ora 12:00.
La solicitarea clientilor si in functie de camerele disponibile, se poate depasi ora de eliberare a camerei cu cel mult 6 ore peste ora 12:00, contra cost (50% din tariful afisat la receptie). Depasirea cu mai mult de 6 ore se taxeaza 100% din tariful afisat la receptie. Bagajele pot fi pastrate la camera de bagaje timp de cel mult 24 de ore, fara plata. Cazarea se face pe baza unui act de identitate si a voucherului emis de agentie, insotit de prezenta anexa a hotelului.
Alocarea camerelor se face in functie de disponibilitatea resortului din ziua cazarii. Din acest motiv nu se poate garanta o camera pe un anumit etaj, cu o anumita pozitionare, camere alaturate sau situate intr-un anumit hotel. Solicitarile de acest gen sunt considerate preferinte ale turistilor, pe care resortul incearca sa le onoreze in limita disponibilitatilor.

Rezerva acum online