Cazare in Delta Dunarii - New Hotel Egreta

New Hotel Egreta

Locatie: Dunavatu de Jos din Romania
de la 47.5 EUR Mic Dejun zi/pers 2 zile | 1 noapte Transport Individual
Rezerva acum online

» CONTACT « 021.324.25.78


Localizare si descriere: Situat într-o locație discretă în mijlocul unuia dintre cele mai frumoase peisaje naturale din Europa, Domeniul Egreta este mai mult decât o destinație premium.
Orice moment petrecut aici se transformă într-o experiență unică pe care îți vei dori să o repeți.
Dacă esti în căutarea unei clipe de liniste, a unei aventuri sau a unui weekend petrecut împreună cu familia, Domeniul Egreta te va surprinde de fiecare dată. Suntem mereu preocupați de confortul si de intimitatea celor care ne vizitează si te asigurăm că de la noi vei pleca întotdeauna cu zâmbetul pe buze.
Acest colț de liniste din mijlocul rezervației vă garantează o experiență care se va transforma într-una dintre amintirile plăcute pe care le povestiți celor dragi.
Clipe de relaxare într-o oază de liniste si confort. Piscina exterioară rămâne vedeta verii, în timp ce piscina interioară reprezintă cel mai bun loc de eliberare a grijilor, în sezonul rece.

Restaurant: Cu o experiență calibrată pe parcursul anilor, bucătăria noastră îți oferă preparate realizate la cele mai înalte standarde internaționale.
Suntem atenți mereu ca ingredientele noastre să fie foarte proaspete pentru a reda gustul autentic al mâncărurilor Deltei.

Wellness and SPA:
Hotel Egreta îți pune la dispoziție un concept integrat de relaxare realizat si implementat cu ajutorul specialistilor în acest domeniu.
Indiferent de preferințele tale în materie de relaxare, zona de spa and wellness îți garantează senzația de liniste si echilibru.


REGULAMENT HOTELIER

Conditii de plata: Plata se va face integral in termen de 7 zile calendaristice de la emiterea facturii.

Conditii de penalizare in caz de anulare:
1. Anularea unei rezervari cu 7 zile inainte de inceperea sejurului este gratuita.
2. Anularea unei rezervari cu mai putin de 7 zile inainte de inceperea sejurului, se tarifeaza cu echivalentul unei jumatati (50%) din pretul unei nopti de cazare.
3. In cazul in care anularea nu este deloc efectuata (no show), tariful este echivalent cu pretul intreg al unei nopti de cazare.

Sosirea si plecarea:
Check in: incepand cu ora 16:00.
Check out: pana la ora 12:00.
In cazul in care, in ultima zi de sejur, spatiile de cazare raman ocupate dupa ora 12:00, se va aplica o taxa suplimentara in valoare de 50 euro, pentru intervalul 12:00-18:00) si 100% din contravaloarea noptii de cazare, pentru depasirea orei 18:00.
Oaspetii care elibereaza camerele pana la ora 12:00, pot lasa bagajele la receptie, intr-un spatiu dedicat acestui serviciu, pentru un interval de 6 ore fara costuri suplimentare. Pentru bagajele lasate la receptie mai mult de 6 ore, se vor percepe cheltuieli de depozitare.
In cazul in care bagajele raman in camera si dupa ora 12:00, turistii vor plati o taxa suplimentara de utilizare a camerei (aceeasi ca si in cazul late check out).

Oaspeti suplimentari:
Puteti primi musafiri sau oaspeti in camera intre orele 8:00-22:00, fara costuri suplimentare.
In cazul in care primiti oaspeti in intervalul 22:00-8:00, acestia vor trebui sa achite tariful camerei si sa se inregistreze la receptie, prin completarea fisei de cazare.

Dress code:
New Hotel Egreta nu practica un cod vestimentare special, dar recomandam decenta si respect atat fata de ceilalti oaspeti, cat si fata de personal. Nu vor fi acceptate in restaurant, lifturi si receptia hotelului, persoanele imbracate in halat, costum de baie, maiou si sort si incaltate cu slapi.
Accesul in zona piscinei interioare este permis doar in costum de baie, slapi curati, prosop, halat, casca. Dusul este obligatoriu inainte si la iesirea din piscina.
Este interzis accesul in bazin a persoanelor cu boli dermatologice si infectioase, precum si accesul minorilor sub 14 ani neinsotiti sau nesupravegheati.

Gratificatii:
Gratificatiile pentru personalul hotelului sunt la latitudinea clientilor (sunt acceptate in limite rezonabile).

Fumatul:
Fumatul traditional si tigara electronica nu sunt permise in incinta hotelului, conform legislatiei aplicabile in vigoare. Hotelul are amenajate spatii pentru fumatori in aer liber.
Hotelul dispune doar de camere pentru nefumatori. In cazul in care nu se respecta prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxa in valoare de 200 euro/eveniment constatat, reprezentand serviciile de curatenie a camerei.
Hotelul dispune de sisteme, instalatii si dispozitive de semnalizare, avertizare si alertare, destinate detectarii fumului in cazul in care se fumeaza in orice incapere din hotel. Dezactivarea acestor sisteme se taxeaza cu 1000 euro/eveniment constatat.

Animale de companie:
Regula generala nu permite cazarea in hotel a persoanelor insotite de animale si pasari.
In cazuri exceptionale si numai cu acordul hotelului, se va permite cazarea animalelor de talie mica (max 7 kg), iar acest lucru se va face prin prezentarea la sosire a certificatului national/international de sanatate (cu toate vaccinarile incluse).
In cadrul restaurantelor si a centrului SPA, nu este permisa intrarea cu animale de companie de nici o marime sau specie.

Micul dejun, pranzul si cina:
Micul dejun se serveste la restaurantul hotelului, aflat la parter, in intervalul 7:30-10:30 (de luni pana duminica).
Puteti invita pe oricine sa serveasca micul dejun cu dumneavoastra, insa este obligatoriu ca fiecare persoana invitata, sa achite contravaloarea acestuia, sa respecte normele de comportament si sa aiba o tinuta decenta.
Pentru oaspetii care nu sunt cazati in hotel, micul dejul costa 40 lei/persoana.
Puteti lua pranzul si cina in restaurantul hotelului, incepand cu ora 12 pana la ora 22:30.

Spatiul de parcare si autoturismele:
Hotelul pune la dispozitia clientilor sai, in limita disponibilitatii, 80 de locuri de parcare. Desi sunt luate toate masurile de precautie, hotelul nu isi asuma responsabilitatea in caz de furt sau de daune pe suprafata proprietatii. Pentru evitarea acestor neplaceri, nu lasati obiecte de valoare in interiorul autoturimului.

Siguranta obiectelor personale:
Hotelul este dotat cu sisteme electronice omologate de monitorizare a accesului in camera si de deschidere a seifurilor.
Recomandam folosirea seifurilor disponibile in camera pentru depozitarea obiectelor de valoare. Nu ne asumam nici un fel de raspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate in incinta hotelului. Obiectele uitate sunt returnate catre clienti cu plata la destinatar.

Asistenta speciala:
Dorinta noastra este sa asiguram cele mai bune conditii persoanelor cu dizabilitati. Spatiile din hotel si restaurant sunt accesibile. Daca aveti nevoie de asistenta speciala de orice natura, va rugam sa ne anuntati in avans, pentru a putea sa va oferim un sejur cat mai agreabil.

Prelucrarea datelor cu caracter personal:
Scopurile colectarii si prelucrarii imaginilor clientilor sunt securitatea acestora si prevenirea fraudelor, completate cu situatiile necesare prelucrarii datelor cu caracter personal in vedere indeplinirii obligatiilor legale.
Clientii hotelului sunt obligati sa furnizeze datele solicitate de catre S.C. New Hotel Egreta S.R.L., in vederea derularii sau initierii de raporturi juridice cu societatea, cu respectarea prevederilor legale.
Refuzul persoanelor fizice de a furniza aceste date, determina incapacitatea societatii noastre de a va pune la dispozitie serviciile solicitate, facand imposibila respectarea cerintelor reglementarilor speciale in domeniul hotelier si cel fiscal.
In conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001, persoanele fizice beneficiaza de urmatoarele drepturi: draptul de acces la date, de interventie, de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si de a se adresa justitiei.

Politica de protectie a mediului:
Protectia mediului reprezinta pentru noi o permanenta preocupare, de aceea promovam o atitudine responsabila in acest sens. Detergentii folositi pentru spalarea si sterilizarea lenjeriilor, prosoapelor, fetelor de masa si a halatelor sunt biodegradabili, iar o economisire a lor presupune o conservare mai buna a mediului inconjurator. Lenjeria si prosoapele se schimba la trei zile de cazare sau la cererea clientului. Pentru a ne semnaliza dorinta dumneavoastra de a schimba obiectele de lenjerie si prosoapele, va rugam sa le lasati pe jos sau in spatiul de la dus.

Dispute si reclamatii:
Ne rezervam dreptul de a debita cardul oaspetilor nostri, independent de dorinta lor, in cel putin urmatoarele cazuri:
- au parasit incinta hotelului, fara sa plateasca pentru serviciile hotelului de care au beneficiat;
- au produs degradari sau distrugeri;
- au plecat cu obiecte care nu le apartin si a caror contravaloare nu au platit-o la receptie;
- nu au anulat rezervarea la termenul stabilit.
Orice controversa, disputa sau reclamatie care ar putea sa apara in urma aplicarii acestor termeni si conditii, vom incerca sa o rezolvam pe cale amiabila. In cazul in care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdictia instantelor judecatoresti Tulcea.

Politica de rezolvare a disputelor in cazul clientilor indezirabili:
Clientul trebuie sa se conformeze uzantelor hoteliere. Acesta va trebui sa respecte atat linistea in hotel, restaurant si centru SPA, cat si normele de convietuire sociala si cele morale. De asemenea, clientul resortului New Hotel Egreta trebuie sa aiba grija de proprietatea incredintata lui pe parcursul cazarii.
Orice incalcare a uzantelor hoteliere sau a normelor morale si de convietuire sociala da dreptul hotelierului sa intrerupa imediat cazarea, fara nici un preaviz.
Ne rezervam dreptul de a refuza cazarea, servirea in restaurant si accesul in centrul SPA clientilor in stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenti, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjeaza alti clienti. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradari ale bunurilor materiale apartinand New Hotel Egreta va fi suportata de catre cei vinovati de producerea acestora.
Ne rezervam dreptul de a evacua fortat din hotel, restaurant sau centru SPA clientii indezirabili.
Nu este agreat in hotel jocul de carti, rummy, table, etc. in spatii publice (restaurant, bar, receptie, SPA, bowling room) fara acordul conducerii, in prealabil.
Tinant cont de cele mentionate mai sus, ne rezervam dreptul de a ne selecta clientii.
Deteriorarea de catre turisti a oricarui obiect din inventar al complexului atrage raspunderea materiala a acestora privind achitarea daunelor la valorile afisate in lista obiectelor de inventar.
Nu este permisa folosirea aparaturii electrocasnice in camerele hotelului (cuptor cu microunde, expresor, filtru de cafea, fierbator, etc.).

Bauturi alcoolice/non alcoolice:
In cadrul restaurantului sunt interzise aducerea si consumarea bauturilor alcoolice si non alcoolice din exteriorul acestuia.
Restaurantul isi rezerva dreptul de a nu mai servi persoanele care sunt in stare de ebrietate sau care deja au consumat bauturi alcoolice in cantitati mai mari si devin recalcitrante.

Protectie in caz de incendiu:
Siguranta clientilor se situeaza pe primul loc, de aceea am luat toate masurile de siguranta si protectie in cazul aparitiei unui incendiu. Usile de acces in camere si usile care dau catre caile de evacuare au fost tratate ignifug, asigurand o rezistenta la flacara directa de 30 minute. Nu lipsesc nici detectoarele de fum din camere, planul de evacuare sau hidrantii si extinctoarele de mare capacitate amplasate pe holurile hotelului. Sistemul de alarmare impotriva incendiilor este automat si conectat direct la dispeceratul hotelului si la societatea de paza si interventii. Atentia pentru detalii s-a extins si catre caile de evacuare din cadrul hotelului, acestea fiind marcate cu elemente luminoase, alimentate non stop de la surse proprii de energie.

Recomandari pentru minimizarea raspandirii infectiei cu Covid 19:
La intrarea in unitatea de cazare se va face un triaj observational care poate sa includa masurarea temperaturii individuale (va fi interzis accesul turistilor cu semne vizibile de infectie respiratorie sau temperatura peste 37,30 grd. celsius).

Obligatiile oaspetilor nostri in contextul Covid 19:
Sa respecte permanent si in totalitate regulile de igiena personala si masurile de protectie, indiferent de momentul zilei, oriunde in spatiile comune si in camerele complexului.
Sa se informeze si sa accepte regulile precizate inca de la confirmarea rezervarii cu privire la seria de proceduri impuse tuturor clientilor in legatura cu interdictia acestora cu ceilalti clienti ai hotelului si cu personalul complexului.
Sa accepte regulile instituite privind accesul, controlul temperaturii corporale si completarea de documente necesare anchetei epidemiologice, conform legislatiei in vigoare.
Sa accepte purtarea in mod corect a mastilor de protectie, respectiv folosirea frecventa a dezinfectantilor pentru maini.
Sa accepte faptul ca unele servicii pentru clienti pot fi asigurate doar in serii, la intervalele orare diferite, pentru a se putea asigura distantarea sociala.
Sa accepte faptul ca din motive de siguranta sanitare, interactiunea cu oaspetii hotelului a fost redusa, acest lucru neprezentand in nici un caz lipsa de interes pentru nevoile clientilor nostri.
Sa se spele frecvent cu apa fierbinte si sapun pe maini.
Sa nu atinga nasul, gura si ochii cu mainile nedezinfectate.
Sa nu stranute sau sa tuseasca fara a purta masca de protectie.
Sa respecte distanta de minimum 1,5 m fata de ceilalti oaspeti sau personalul complexului.
Recomandam si incurajam plata cu cardul sau portofel electronic.

Colectarea si depozitarea deseurilor menajere:
Colectarea si depozitarea deseurilor menajere se va face selectionat, numai in locurile special amenajate, folosind cosurile de gunoi si pubelele semnalizate corespunzator.

Clauze finale:
Consideram ca orice client in momentul accesarii oricarui serviciu oferit de catre New Hotel Egreta (cazare, restaurant, SPA, evenimente) a luat la cunostinta de termenii si conditiile mai sus mentionate si le-a acceptat tacit.

Durata: 2 zile | 1 noapte    |    Transport: Individual   |    Masa: Mic Dejun    |    Exprimare pret: zi/pers
 

Observatii tarife:

Tarifele nu sunt valabile de sarbatori (Paste, Craciun, Revelion, etc.).

Reduceri:

Cazarea copiilor cu varste intre 0-4 ani se face gratuit.
In camera dubla se accepta doar 2 adulti sau un adult si un copil (exceptie 2 adulti si 1 copil pana in 4 ani).
In camera dubla executive se accepta 2 adulti sau 2 adulti si 1 copil pana in 14 ani.
In camera dubla plus se accepta 3 adulti sau 2 adulti si un copil sau 2 adulti si 2 copii (unul pana in 7 ani si unul pana in 14 ani).
In camera dubla junior se accepta 2 adulti sau 2 adulti si 2 copii pana in 14 ani.
In apartamentul senior se accepta 2 adulti sau 2 adulti si 2 copii pana in 14 ani.
In apartamentul VIP se accepta 4 adulti sau 2 adulti si 2 copii sau 3 adulti si 1 copil.
Servicii incluse:
  • Cazare cu mic dejun,
  • TVA,
  • Taxe locale,
  • Taxele hoteliere.

Nota:

Daca turistul nu soseste la hotel pana la ora mentionata in rezervare, aceasta va fi considerata neprezentare si va fi anulata.
Eventualele reclamatii privind serviciile prestate, vor fi facute in scris si depuse la sediul prestatorului inainte de plecarea turistilor din hotel, reclamatiile ulterioare neputand fi luate in consideratie.

Rezerva acum online